Lucia Tåg!

Som jag sa i morse så v ar jag med i ett luciatåg idag ;)
Jag var så jävla nervös innan, och när vi gick ner för trappan mot scenen så darrade mina ben så jag trodde jag skulle ramla, och min läppar darrade så jag kunde inte sjunga!

Sen stod jag på scenen och kände hur najjs det var, jag såg mina vänner och all nervositet släppte!
Jag sjöng, jag log och jag hade så himmla kul! :D
När jag Jennifer och Jens sjöng vårat framträdande på Let it snow så började publiken klappa i takt och det var så himmla kul :D
När alla i kören gick fram och slängde popcorn skrattade alla och, ja jag vet inte vad jag ska säga mer än att jag tyckte det var jätte kul :D

Jag som har, hade jag vette fan sceneskräck och så jävla nöjd med mej själv!
Jag skulle nog inte våga göra om det, men jag är på god väg att må bättre med att stå framför människor!

För att fira detta har jag gjort julmust och  kokosbollar, dessa kokosbollar har dock inge kokos eller pärlsocker för det hade vi inte, så det blev snöbollar med flossocker ^^

Gott ska det bli!


(Nån som har bilder från lucia som vill skicka? [email protected])

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0