Jag fattar inte!

Jag fattar inte!
Hur kan jag få en jävla massa skäll för en liten fråga.
Jag bad om hjälp med mobilen, men det fick jag skit för.
Jag är så jävla avensjuk på Han!
Han kan göra och säga vad han vill då ingen orkar säga åt han mera.
Men varför då slösa sin energi på skit saker, saker jag gör som inte ens är fel!

Jag fattar inte varför jag måste låssas som att allt är bra,
för enligt pappa är jag en stor anledning till att alla är sura.
Det kan han fan inte ens tro på själv!

 

Jag mår verkligen skit,
snart  börjar skolan också och då måste man vara glad och le igen! :(
jag orkar inte mer!
Snart ber jag mamma ta det stora steget!
Men jag är för feg!
Jag är för rädd för vad som då kommer hända!


Men hör mitt skrik av smärta!
Mitt rop som säger förlåt,
förlåt för min röst
förlåt för min rörelse
förlåt för att jag finns!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0