Huvudvärk, Hosta och Städa

Huvudvärk har man.
Hostar gör man.
Och istället för att vila vad får man för sig att göra då?
Jo städa!
Jag fattar inte vad det är med mig,
men varje gång jag gråter eller någonting sånt så får jag för mig att städa.
Denna gång ¨så bestämde jag mig för att det är dags för mig att ta kontakt med en psykolog.
Detta vill jag dock göra över mail, så det rings till ungdomsmottagningen i morgon för att se om de gör sånt över mail.
I alla fall så brast allt för mig i dag,
jag klarade inte av att stå i ett vardagsrum och inte känna mig hemma.
Jag bröt ihop och tårarna kom.
Sen helt plötsligt började jag storstäda,
Det är precis som att jag städar bort mitt liv och får fram ett vardagsrum igen så jag känner mig ännu mindre hemma, korkat eller hur!?

Sjuk, eller ja förkyld är man i alla fall och kommer nog inte gå till skolan i morgon.
men hoppas jag kan komma på Onsdag då de är sista övningen inför lucia tåget!

Nu ska jag Googla runt för att hitta en psykolog på mail! ;)

Puss och Kram ♥ Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0