Fy fan, kännslig? Kolla INTE!

Denn video fick jag med mailen och jag svär jag gråter än!
http://www.peta.org/feat/ChineseFurFarms/index.asp

Jag som verkligen älskar hundar även fast jag blev biten av en när jag var mindre och nu mera är lite små rädd för dem så får fan inte folk göra så här!!

Detta är en inside video från China och deras päls industri.
Hundarna flås levande och sen ligger de på en vagn tillsammans och mosar varandra och blöder, vi får se en hund hur den tittar upp på kameran med endast lite pälst kvar på tassarna.
Det är så jävla hemskt jag såg inte ens hela videon, för fy fan säger jag bara jag kan inte ens, jag vet inte ens vad jag ska säga!!!

Om ni får ett mail som heter något liknande med detta : För Hundarnas skull! som mitt mail hette, vidarbefodra och skriv då ditt namn på denna lista, vi kan inte blunda för dessa hemskheter som händer!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0