Fy fan, jag var en snögubbe!

Det snöade och blåste nå grymt! Det var snöstorm och jag var ute och gick i det.
I vanliga fall så tar det mig fem minuter att ta mig hem från stationen men idag tog det 30 minuter!

Mössan ner över ögonen, stirra ner i marken men endå var jag genom blöt i annsiktet och såg ingenting, när jag stog i hissen så såg jag hur jag var täckt av snö, min svarta jacka var inte svart längre!
Helt jävla sjukt!

Det är överbelastning på Sl.se så man kan inte kolla om tågen eller bussar går (skulle kolla till en kompis men kommer inte in)
Jag är så jävla glad att jag är hemma i alla fall, innomhus!

Det sorliga är att detta oväder ska vara i morgon med!
Då ska jag möta min mamma i Täby så jag hoppas verkligen att de har laggt sig över natten, då de redan nu verkar ha lugnat ner sig lite ^^

Håll tummarna på en vindstilla fredag, med vanlig lugnt snöande!

  

 Lilla jag :D

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0