Alarmet är ställt på 4:45 -.-

Imorgon är det lucia firande i skolan,
Jag ska vara med i tåget så jag måste vara i täby park hotel klockan 7 i morgon bitti för att träna.
Detta suger, men vad jag man inte för att bora sin scenskräck?

Jag ska snart gå och lägga mig, men först måste jag;
Duscha
Äta
Fixa naglarna
Packa ner allt tills i morgon
Kolla på tråkig film (så jag blir trött)

Jag hoppas verkligen allt går bra,
Ni som går i Täby Enskilda och ska se detta måste hurra och vissla efter vi sjungit :D

Nej nu ska jag bocka av listan så jag får sova någongång ;)

Kommentarer
Postat av: City

Hej min vän!

En tyst minut har nu börjat i min blogg för att hedra lilla bebis A.



Kram

2009-12-10 @ 17:10:44
URL: http://gatc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0