4:e December

Fy satan vad trött jag är!
Jag fattar inte vad det är med mig, menmen upp ska jag i alla fall då det är Fredag och matteprov idag ;)

I helgen ska vi typ ha samtal om allt som händer hemma, inte kul.. Men jag hoppas det blir någon ändring sen!

Idag ska jag till ungdomsmottagningen innan jag ska till skolan.
Sen ska jag till samhällslektionen och se på föredrag om de inte redan är klara när jag kommer.
Sen är det matte med prov
Och sist så är det grafisk komminikationm där de är photo shop.

14:00 slutar man och innan de ska man se på "Fredagsmys" någon rolig youtube video.
Soft!

Nej men snart ringer klockan igen och då är det dags att gå upp ;)

Puss och Kram ♥ Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0