What's up Bloggers?

Idag så blev mitt namn bortglömt minst fem gånger av samma person x)
Lite små kul faktiskt, men när två stycken i klassen utalade Caroline med engelskt utal då kom läraren ihåg det xD

Idag har vi fotat en jävla massa riktigt kul faktiskt :p
Jag och Min grupp kompis Fredrik fick nobben av Statiol för att vi ville ta kort på deras godis :p

Det sämsta med dagen var att vi fick läxa -.- och för att göra det ännu värre så var det i Matte -.-

So Yao People I gotta go and makemy life worth living!!! Hell Yeah (H)


Kommentarer
Postat av: Ur Ett Suddigt Perspektiv - Känslor brinner fastän de inte riktigt existerar

Hej :)

Jag tänkte berätta att jag håller på med bloggdesign till ett bra pris. Bara att trycka på Försäljning i menyn.

Du är varmt välkommen att titta förbi.



Ur Ett Suddigt Perspektiv - Känslor bränner fastän de inte riktigt existerar

http://urettsuddigtperspektiv.webblogg.se :)

2009-08-28 @ 13:59:49
URL: http://urettsuddigtperspektiv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0