Super personligt!!!

Nu blev ni lite nyfikna va, när ni såg min underbara rublik :P

Men lite små personligt är det väl kanske,

Jag är förvirrad,
Det var länge sen jag var riktigt kär, men när kompisar säger " Jag har aldrig sätt dej så här kär förut" Är jag kär då?
Jag menar jag har typ glömt bort hur man känner :S

Hur vet jag om jag är kär?

Men ett till problem för mig i alla fall,
Okej back up, när jag gick i sjuan så blev jag riktigt kär för första gången i en tjej som började i sexan, jag kunde inte sluta tänka på henne, men jag blev så sur och depprimerad nästan för att jag inte visste om hon kände lika dant.
Men veckorna gick och idag så kollar hon och jag tillbaka på den tiden, när jag var kär i henne men trodde att hon kollade snett på mig hela tiden, när hon var kär i mig och trodde att jag hatade henne
Jag menar hur vet man?

Om jag tänker på hur jag kände mig då varje gång jag såg henne och allt det där, så känns det lika dant nu, så då borde jag vara kär eller?

Jag hatar verkligen att inte veta vad andra tycker om mig.

Guh jag venne vad jag ska ta mig till, jag kan verkligen inte få bort han från mina tankar, det är inga fantasier eller nå (A) men bara bilder från han när jag ser han i skolan.

Varför ska kärlek vara så svårt?

Kommentarer
Postat av: en annan Moa ;P

Instinkt! Gör som du gör, och så som du känner för att göra! Ifall jag fick reda på vad andra ogillar om mig, skulle jag vela änra på mig...men icke. Förändra på sig för någon annans skull är fel... Var den du är, så att nån kan gilla den du är i stället för att gilla nån du inte är.

Känns som om ja gräver ner mig själv i en alderles för djup tanke, så jag lämnar de här... Lycka till! <3

2009-08-28 @ 20:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0