Säljer min Lg ku990 viewty!! Billigt ;)

Jag säljer nu min LG Ku990 viewty (svart) för att jag har tröttnat på Touchscreen.

Då jag ska köpa en ny mobil på blocket för pengarna så är priset billigt då jag inte behöver mer pegar en den mobilen kostar.


Mobilen är lite små repig så man ser att den är begagnad, men inge fel på den eller störra repa så det stör.


Penna

Hörlurar

Laddare

Usb-kabel

Och själva mobilen som INTE är operatörs låst


Spel som finns på mobilen:

Space commando

The sims 2 castaway

Guitar rock tour

Harry potter and the Half-blood prince

Miami Nights

Monopoly Here and now

The sims 3

Det är det som följer med i priset.


700 kr oavsätt snabb affär, frakten på 69 kr.

Istället för att priset sänks vid snabb affär så skickar jag med i 2gb minnes kort till mobilen.

 

Mobilen har en suverän 5mpx kamera och om du vill veta mer om mobilen eller värdet av den så kan du kolla på denna länkning, den går till OnOff's priser och information om Lg:n

http://www.onoff.com/online/se/inet.nsf/vProd/66277?opendocument&markID=60-13-13&SubsArtNo=65509


Hör av dej om du har några frågor
[email protected]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0