Nyttig ;)

Nu när jag ska börja gymnaiset så tänkte jag att det är dags att bli loite nyttigare :)

Så nu äter jag mer grönsaker
Ska ut och gå varje dag
Inga mer chips, utan popcorn och endast en dag i veckan
Inga fler frostis socker-boom-flingor, utan nu blir det kelloges med bär

Jag ska även bli modigare, så nu när jag går ut ska jag sträcka på mig och se självsäker ut.
Måste lära mig det nu verkligen.

Imorgon har jag planer för att gå till biblioteket och skaffa låne kort och hoppas på en bra bok.
Sen ska jag göra mat, kycklingwook med pasta :)

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Marie

Vilken fin blogg du har:)

2009-08-13 @ 00:38:46
URL: http://shiningdiamond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0