Nu får det tamme fan vara nog!!! :@

Nu får han fan ge sig!!!

Jag kan inte åka hemmifrån längre, för alltid när jag kommer hem är det nått som saknas!!!

Vi var ju och fiskade kräftor i natt och nu när jag vaknat så märker jag att någon har rotat igen mina låder och snott mina cigg och min tändere, och det finns bara en person som kan ha gjort det!!

Jag fattar inte, jag vill fan inte bo här längre, inte om mina saker bara försvinner hela tiden.

Vilken 26 åring gör så???
Bara går runt och snor andras saker!!!!

Jävla idiot, jag vill verkligen inte bo här :'(

Kan jag bo hos dig?

Kommentarer
Postat av: Me...

Här finns det ju alltid rum...

2009-08-23 @ 16:52:22
URL: http://feykir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0