Första Gymnasie Dagen ;)

Jaha nu har jag kommit hem efter min första skoldag :)

Gick ganska bra, finns en tjej i min klass som är helt okej, lite för blyg kanske, men jag ska försöka bli kompis med henne.

Vi började med att min klass M1a sammlades i ett klass rum och satt i en ring, där skulle vi kasta ett nystan och hålla i en bit av tråden, när rullen kom till dej skulle du säga ditt namn och en sak om dig själv "Hej jag heter Caroline och jag vill ha ett eget radio program"
Där fick jag klämma in mej mellan två killar för det fanns ingen annan plats :p

Sen gick vi runt på en visning av skolan, och den är verkligen byggd som en Labyrint, lite små läskigt, men det kommer nå gå bra att hitta tillslut, eller som pappa sa "Du kommer nog hitta efter 5 år"

Vi fick även ta kort till enskilda fotot och paserpassen, för att komma in och ut ur skolan.
Vi fick oxå skåp, jag fick Blå 6, och sen delade dom ut åk kort till dom som bodde 6km eller mer från skolan, vilket jag gör så jag fick ett :p

Sen var det tillbaka till klassrummet, med mer info och sen fick vi gå hem en timme tidigare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0