Yeah vad snabbt det gick :D

Min Nokia blir såld idag, och på onsdag ska Syster kolla på Samsungen och då kanske  hon köper den annars så finns det en annan som vill köpa den men hon kan inte köpa den fören nästa vecka -.- så jag hoppas sandra köper.

Sen har jag fått svar från en kille på blocket som säljer mobilen jag vill ha 1000 plus frakt vilket säger 1100 kr :D och han ska skicka kontouppgifter idag och om sandra köper så kan mamma nog hjälpa mig med att sätta in pengar åt han på onsdag och då med lite tur har jag mobilen på fredag eller tisdag :D:D:D

Fatta hur lycklig jag är, jag satte ut anonsen i går för att ha råd med en ny mobil och allt gick igenom under samma dag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0