Sprit, Tårar och Spya

Igår vad jag på fest med Calina, Anna, My, Snirre, Emma och Nican.d

Jag ville inte gå på festen men nican ville det så gärna så jag gick endå.

Med min onda mage, och spruckna hjärta så trodde jag att spriten skulle kännas bra, men jag hade så himla fel.
I början på kvällen bråkade My och jag och jag mådde ännu dåligare, så jag drack två små glas. Sen vid 12 när hon åkte hem bröt jag ihop, jag satt inne på toan och spydde, de andra letade efter mej tydligen och sen när Emma hjälpt mej till soffan, grät jag, jag kunde inte sluta, så åt helvete med det här, ska messa Mysan när jag ska sova, snart och förklara varför jag var så kall mot henne igår, för jag vill inte va osams me henne :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0