sanningen om mej?

Jag kanske inte är en helt normal tjej, men jag är inte onormail heller.

Jag har en mamma och en pappa som de flesta,
Sen har jag en syster oxå.

Jag är bisexuell men jag föredrar tjejer,
Jag försöker få folk att skratta, och jag lyckas ganska ofta.

Mina föräldrar skillde sej 2001 tror jag det var och då rasade mitt liv samman.
Min syster och jag tappade kontakten, pappa skällde på mamma genom mej, och mamma skällde på pappa igenom mej.

Jag är en tjej som tror på rakblad, att dem tar bort smärtan, och det funkar faktist, men jag vet att jag kankse behöver hjälp.

Jag har de mörka kläderna och den underbara kajalen.
Och det är inte för att jag skär mej, nej det är för att jag trodde att folk inte skulle bry sej om mej och jag gömde mej bakom allt det svarta.
Sen fastnade jag bara för stilen och fortsatte.

Jag vet inte vad man mer kan säga ommej, men jag försökte ta livet av mej för nån vecka sen och ingen verkade bry sej.

Men nog med det, det är inte uppmärksamheten jag vill ha, utan jag vill bara säga att, ingen borde dömma någon innan dom känner än.
Jag menar, alla tar för givet att de med svart hår och svart sminkning skär sej, gråter och skriver dikter.
Och sen tar de för givet att tjejer med mycket foundetion, maskara och blonderat hår att dom är blåsta
Är det verkligen så här vi vill ha det?

Kommentarer
Postat av: RaggarDanne

tydligen, folk gör det ju inte till bättre...

2008-09-18 @ 23:35:38
URL: http://raggardanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0