Mycket hänt sedan sist!

Ja det var en vecka sen jag skrev nu och väldigt mycket har faktist hänt!

Falun kan jag beskriva med ett enda ord och det är då, BORING!
Den enda som jag faktist tyckte var kul var att jag har upptäckt hur konstiga killar är.
En kille som jag tyckte var söt var skit sur på mej för att jag kollade åt hans håll, han skällde ut mej genom en av hans tjej kompisar, men i falun så var det han som satt och stirrade på mej :o
Sen så är det två andra killar som sitter och kollar på mej, jag fattar inte varför, hela tiden så tänkte jag på vad jag hade på mej om det kan vara nå jag hade i håret, nå jag nyss sa eller nå, men jag kom inte på nå, och jag menar dom kan inte gilla mej för....., jag vet inte för, nej men typ ingen gillar nånsin mej, så varför nu helt plötsligt?

På slöjden i falun så sydde jag i alla fall en munkjacka, med apor på in sidan av luvan och fickan, skit stor och skön, hel nöjd med den faktist.

Mitt på falun veckan på torsdagen tror jag det var så skulle jag visa en låt för Lina som jag hade på min mobil, jag upptäckte då att jag hade ett missat samtal från min mamma, så jag ringde upp henne och då, så klart började vi bråka, denna gång om att hon ändrat saker i sista sekund, IGEN. Hon fick mej till tårar och Lina blev stum, tror jag aldrig har gråtit framför en kompis förut...
Men men, det gick över efter ett tag och till slut hörde hon låten och sen senare under kvällen hade hon och jag kuddkrig.

Hela resan hem satt jag och kunde inte få tankarna bort från mamma, jag ville inte åka till henne och jag ville inte vara där efter det som hänt.
När vi väl var framme i spånga där hon stod och väntade så undrade hon om jag var sur, det var ganska uppenbart att jag var det, och jag sa ja, och att det var på henne, så det första vi gjorde var att bråka, IGEN, men jag orkade inte med det så jag berättade lite om falun och lite sånt.
Lördagen var faktiskt riktigt kul, vi var på coopen och lekte med leksaker och provade stövlar i storlekt 47 och skrattade faktiskt.

På måndagen åkte jag till kista kunskapsskola och hälsade på, det var riktigt skojjsit, min kompis gillar en kille i min förra klass där i kista så när jag träffade han fick jag han att ringa henne och dem pratade så gulligt med varandra, Hon typ hatar mej nu, men det var så värt det och jag vet att hon är glad att hon svarade :)
Jag kan verkligen säga att jag saknar alla där, Snirre, Nican, Aleks, Leroy, Ric, och faktiskt läraren charlotte.
Men men träffar snirre och nican på fredag då det är fest hos Calina :)

Idag var det i alla fall den första riktiga skoldagen för mej, och det var det tråkigaste jag varit med om, vi hade lunch kvart i 11, halv tolv hade jag svenska i en timme och direkt efter hade jag kurs också i en timme, och sen hade vi typ sammling, BORING! och hela samlingen snackade vi om vad vi skulle göra på spexfoto, och det gick ju sååå bra också *not*
Lägg in en kommentar om vad ni tycker vi ska göra, snälla jag bönar och ber, hjälp oss!!!

ja det var nog allt för tillfället, så vi hörs senare

Puss och kram
Ha det bättre än jag

//Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0