Jag hade en gång......

Allt är som bort spolat.

Jag hade en gång en underbar lilla syster,
hon fanns alltid där för mej och jag fanns alltid där för henne, en natt satt hon i mitt knä och grät jag kramade då henne och sa att allt skulle bli bra igen.
Jag saknar henne så himla mycket, varför kan det inte bli som förut?

Jag hade engång världens jobbigaste lille bror,
men jag älskade han så himla mycket endå.
Vi gjorde inte så mycket, gick runt på kvällen och strosade runt och livade runt i Rotan, vi köpte godis och kollade efter snyggingar på bussar.
Fan vad jag saknar den tiden.

Jag hade engång en stora syster.
Hon var alltid vid min sida även fast vi var mil ifrån varandra.
Jag kommer ihåg när hon fall på knä efter en semäster och grät, vi grät i timmar efter det hon berättat.
Idag är inget som förut, idag är vi som främmlingar.

En gågn hade jag en mamma.
Vi hade så roligt hela tiden, det var hon och jag, och allt verkade så bra. Hon fick mej att säga en hemlighet till henne.
Efter det så är det inte vi två mer.

En gång hade jag en pappa.
Han fick mej alltid att skratta. han fick mej alltid att må bra.
En dag såg han de röda från min arm, och nu så är bara hans blickar kvar.
Kan inte allt bli som förut?

Jag hade en gång ett liv,
Men nu har jag bara en vass kniv.
Jag vill inte leva mer,
Jag har inge kvar.
Allt jag levde för är nu borta.
Jag står nu ensam kvar,
Hur många dagar har jag på mej?
Hoppas jag dör idag!

Kommentarer
Postat av: 50% av mig

De är hemskt när allt är så där jobbigt, önskar det fanns en enkel lösning på det... men finns ju tyvärr inte det

2008-09-18 @ 19:12:44
URL: http://50procentavmig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0