Gah, varför!?

Varför ska man vilja få nån att må dåligt?
Få nån att ångra massa saker med dens liv?
Varför skrika dumma saker efter en när man går förbi?`

Okej setta inlägg är då till dom som följer min blogg för att ha nå att reta mej för, ni vet nog vilka ni är!

Jag är inte besatt av killen,
jag gillar han inte och har aldrig gjort det,
jag sa förut att jag tyckte han var söt inge mer.
Han har redan sagt till mej genom en gemensam vän att han inte vill ha med mej att göra,
Så varför dra upp det nu igen?
HAr ni inge bättre för er än att sitta och läsa min blogg och sen skratta åt mej?
Jag kanske inte är den bästa människan, den sötaste, roligaste, och vad ni nu vill, men en sak är säkert de är inte ni heller,

Jag vill inte ha kille, och nej jag vill inte ha tjej, för jag orkar inte med nå förhållande just nu.
Jag har haft tjej och jag har haft kille, så snälla låt mej va,

Jag har tillräckligt med problem i mitt liv redan så jag orkar inte med folk som bara ska lägga sej i okej?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0