Annorlunda?

Mina vänner i min skola vet om att jag är bisexuell.
Jag har en bakgrundsbild på min mobil med två tjejer som kysser varandra, och det enda mina vänner säger är att jag är pervers och att bilden är äcklig.
Sen snackar en av dom iaf om att lesbiska är såå himla äckliga, jag menar, jag tar illa upp.
Jag är mer gay än straight och ändå snackar dom skit om sånna som mej.

Är jag så himla annorlunda bara för att jag gillar tjejer och killar?
Måste jag bli behandlad annorlunda, bara för att jag kysst tjejer?
Måste dom kolla ner på mej, bara för att min drömm är att en dag gifta mej med en kvinna?

Jag vet inte, jag vet ingenting.
Jag tycker i alla fall att jag är precis lika tjej som jag var innan dom visste om min läggning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0