Skäll ut mej va fan!!!!

Jag tror jag har testat allt nu
Jag röker, jag festar, jag skollkar, jag lyder inte, va fan jag gör allt som man inte ska göra men ändå så skäller pappa inte ut mej.
Jag sa rakt ut till mamma att jag rökte och hon sa bara att jag inte skulle göra det, ryt till va fan få mej i tårar eller nå få mej att springa skrikandes ifrån er, men nej ni är den som ger upp först.
Fan asså vad ska kunna få er att skälla ut mej, måste jag bli gravid och gifta mej vid 16 års ålder innan ni skäller ut mej? ska jag skaffa en kille på 65, eller kanske en tjej på 45?
Kom igen ryt till för engångskull och skäll ut mej som alla andra föräldrar gör.
Ni skäller inte ut mej om jag festar driker mej full så jag spyr, så hur fan ska jag då tro att ni bryr er om mej?

Skäll på mej för i helvete!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0