Oh my gush, slagsmål va fan :o

Idag var jag, Linn och Micha ute för att hitta cigg, men det gick inge bra, vi var på alla möjliga ställen men hittade inte, vi avslutade vårat sökande i kista, men det skulle vi inte ha gjort för där blev det slagsmål :o

Jag och linn satt och väntade på Micha som var i kisken för att testa att köpa, då kom det tre tjejer som frågade om vi hade cigg och vi sa nej, linn la till inte till er, så dom vände sej om och fråga varför hon sa så, jag förklarade att vi inte har till dom för att vi inte ens har till oss själva, en tjej dampade totalt och tjaffsade som fan på linn och tillslut puttade hon linn från muren.

Micha kom nu ut och då frågade dem henne vilket land hon kom ifrån, Micha sa att hon var från sverige men de sa att hon inte kunde det för att hon inte är blond och då sa hon att hon är det men en av hennes föräldrar är mörka och då frågade dem vilket land dem va i från och hon sa sverige men då dampade dem på Micha bara för att hon inte visste vilket land hennes förfäder var födda i.

Lixom va fan, spelar dte någon roll eller?

Jävla idioter asså :@


(Linn snälla följ med mej i morgon till rotan snabbt på morgonen efter mitt syv(A))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0