Linn och Jag <3 Snö

Linn och jag älskar då snö och det visade vi verkligen idag :D

I skolan idag så hade jag, Linn, Carro och elise snö bollskrig, så jävla kul. :D
Jag skulle fälla ner Carro i en snö driva men det lutade så jag ramlade oxå xD

Sen när jag stog och tog skydd från carro så kastade några killar från nian snöbollar mot mej, men dom suger så ingen träffade :p

När jag sen hade snöat carro i ansiktet så frågar hon då killarna och dom kan kasta på mej, men dom sket i henne och bara gick, mohahah :P

Efter skolan drog jag med Linn hem och vi åt goda lussebullar och drack julmust :D de första för denna vintern, men definetivt inte det sista :p

Efter det gick vi ut och åkta benpulka ner för en backe, hoppade i snön, gjorde snö änglar och så snöbrottades vi, så jävla kul det var tycker jag :D

Som rubriken säger, : Linn och jag <3 snö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0