Kärlek? Vad är det?

Ja, kärlek vad är det egentligen?

När vet man att man är kär?

När jag ser dig, hoppas mitt hjärta upp i halsen, jag frå sockerdriks känsla i magen,  jag vill springa fram till dej och omfamna dej! Är jag kär då?
När jag är nära dej, vill jag aldrig lämna rummet, jag vill ha dej i min famn hela tiden, för att jag känner mej trygg då, jag vill att du ska känna dej trygg i mitt knä! Är jag kär då?
När du inte är i skolan så vill inte jag heller vara det, jag vill vara där du är, jag vill inte veta av en dag utan dig. Betyder detta att jag älskar dej?
Varje gång du pratar om din pojkvän känner jag att det blir varmt om mina kinder, är det avensjuka? betyder det att jag vill vara han? Är detta ett täcken på att jag är kär i dej?

Jag kan inte säga, "Hej vet du? Jag är kär" för jag vet inte hur man är när man är kär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0