I'm Losing Myself

Dagens låt för mitt humör:
Demi Lovato - Belive in me


Jag håller på att tappa greppet igen, jag vet inte riktigt vad det är, jag menar jag kankse ska skaffa hjälp (?)
Jag kanske behöver nån som håller koll på mej hela tiden, jag menar verkar som om jag går runt och pratar med mej själv och smärtan och det gör inte saken bättre,

"Pratar du med dej själv, haha det är då man får bäst svar"!

Jag skulle inte tro det va, jag får inte de svar jag vill höra, jag hör bara de i mitt huvud som gör saken värre.

Min spegel bild är den jag hatar, jag känner inte igen mej längre, jag kan inte det här, va fan jag vill bara komma bort börja på nytt, leva i min lögn om att jag har det så bra, men jag kanske faktiskt har det himla bra, bara att jag inte ser det.
Men då kanske jag behöver någon som visar mej vägen till mitt rätta liv, till en rätt syn på livet, jag kanske behöver hjälp med att acceptera mej själv, som jag är.

Jag hatar att se mej själv i duschen, jag är så ful, så tjock, ingen älskar mej på "Mer än bara vänner" Jag vill ha en i min familj som inte är kött och blod, ha en man kan krypa ner i famnen hos vid dessa stunder och bara känna hur bra man egentligen har det, jag vill bara känna mej älskad med en kyss.
Just nu vill jag bara ha en kram, känna värmen från nån, men......Ja jag venne.

Lyssna mellan raderna på låten så förstår ni mej nog,


Kommentarer
Postat av: Me

Den låten är bra!

2008-11-17 @ 19:51:56
URL: http://feykir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0