Sociala

Pappa ringde idag och berättade att jag och mamma ska på samtal med soc för att våran relation ska bli bra så jag kan bo hos henne.
Jag sa ju förut att soc -tanten va seg, men jag visste inte att hon var så här seg
Sist pappa och jag var där så sa jag att jag inte ville bo hos mamma för att det aldrig kommer gå (vi har testat förut) inge illa menat mot henne, har sårat henne tillreklikt, bord e inte ST (soc tanten) fatta det då`?
Nej då tar hon in mej för att få mej att flytta dit endå! :O

Aja skit samma orkar inte mera, pappa ska ringa soc och berätta vad jag tycker iaf och jag ska tydligen snacka med kuratorn om det när jag väl kommer till skolan igen, när det nu blir.

Idag så har jag iaf varit hos doktorn och proverna och rönken säger ingenting men jag fick en ny medicin så jag kanske mrå lite bättre i ryggen.
Sen ska  jag till gymnastik i danderyd sjukhus, plus att doktorn ska skriva ett intyg till skolan som bevis på att jag faktist har ont och kan inte vara med på deras idrott, hoppas detta funkar.

Jag har inte så mycket mer att skriva!
Om ni vill läsa om den djupa och seriösa mej så kan ni skriva en komentar så kanske ni får denna blogg så ni kan läsa, skriver så ofta jag kan ofta på kvällarna, och berättar hur den pinsamma innre och djupa jag mår, bara att fråga som sagt!

//Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0