Sitter i skolan, kan inte plugga, orkar inte med detta mer :'(

Som sagt så orkar jag inte med detta mera, bor i åkersberga denna vecka och det är så jävla jobbigt för jag måset gå upp mycket tidigare och skit, som idag kom jag en 40 minuter för sent till skolan.
Så eftersom jag inte sover på nätterna, jag såmnar typ vid tre halv fyra och sen måste jag typ gå upp vid fem halv sex för att hinna till skolan så frågade jag mamma om jag fick bo i rotebro själv istället men nej det är klart jag inte fick och jag är så jävla sur just nu jag orkar typ inte med nått allt.

I skolan så har jag redan förberätt mej på att jag kommer gå om och det är väl det jag kommer göra så det är ju bara att verklagen förbereda sej på det.

Jag kan ju oxå säga att en låt kommer upp snart och detta hamnar om allt detta som ni kanske fattade, håller på me den nu men det går inte så bra, har en vers och en refräng tänkte att jag i alla fall behöver en vers till och jag säger bara en sak, ta mej på allvar för engångs skull.

Kuratorn:
Sen vill jag bara säga till kuratorn att behandlings hem var ett misstag för jag vill inet vara stämplad för livet med att jag har varit där så det kan jag och du bara stryka.
Sen kan jag ju oxå berätta att pappa letar efetr lägenhet som fan så jävla mycket att han själv verkar inte orka med det längre.
Sen en sak som du bör veta är att;
Mamma och mormor o morfar vet att pappa och jag inte har nån stans att ta vägen vad gör dom då?
Kan du gissa, nej det kan du inte för familj ska inte göra som dom, Men iaf så åkte dom i väg på semäster SAMTIDIGT!! :O det e därför som jag och pappa bor i en liten lägenhet där jag sover i vardagsrummet, i denna lägenhet så bor han jag och sen hans tjej eva och hennes dotter på 17 år, så är lite väl jobbigt just nu och jag fattar att mormor o morfar inte ändrade sin resa för den har dom planerat skit länge nu, men mamma hade inte ens bokat den så hon borde ha väntat tills MoM kom hem igen, eller vad tycker du?

Jag vill inte vara taskig eller nått, men att ta upp alla dessa saker rakt framåt är det jobbigaste så det enda varför jag mår så jävla dåligt för är för att Vi inte har nån stans och bo så jag säger som jag sa till Soc-tanten, om du inte kan ge oss en lägenhet så kan du inte hjälpa mej. Vet att det kanske låter jätte taskigt och kaxigt men det är sanningen så jag är ledsen för det men det är så det ligger till.

Jag kan ersänna själv att jag har skurit mej och det tycker du är jätte dumt att jag har Brutit vårat tal och allt vad det nu va, men då säger jag som jag sa till mamma, att vi sånna här saker så är det skit lätt att bryta ett tal.
du kommer få en liten försklaring som nog många vill ha men den kommer nu iaf skratta om ni vill tyck att vi är dumma i huvet eller säg va fan du vill men detta är sanningen iaf om du får leva med det och det får alla andra med.

Varför man skär sej:
Anledningen till att man skär sej är för att.. ja hur ska man säga det.
Man skadar sej på utsidan för att döda monsträtt på insidan.
Jävligt bra förklarande mening faktist.
Om då mår piss och bara vill sticka kniven i hjärtat, då skär du dej för att känna att du fortfarande lever, att dessa jävliga kännslor som sårade dej, inte alls tog död på dej,
Skärande får dej att tänka på blodet coh den stickande svidande smärtan i stället för dina tårar som bara vill komma ut och ditt hjärta som går i tu, bit efter bit.
Om du inte förstår detta så är det inte mitt problem, men nu vet du lite iaf varför man skär sej.

Aja Kurator lilla nu vet du vad jag egentligen tycker och tänker, men som jag sa jag vet inte om jag kommer vara villig att prata nå mera eftersom det endå inte hjälper.
Men du kan ju skriva ett mail på skolans om du vill mej nå så får vi se vad som händer.

//Carro

Kommentarer
Postat av: Tilda :)

det klart du inte behöver gå om ett år!? Är du dum eller? Så dum är du inte!

2008-05-07 @ 20:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0