Mina kännslor...

Många männsikor frågar hela tiden hur jag mår och hur allt går, jag orkar alldrig snacka om det så jag säger bara "det funkar väl själv då"
Men jag ljuger, jag ersänner det jag ljuger när du frågar hur jag mår.
Istället för att må dåligt av att ha ljugit om hur jag mår, så skriver jag en låttext.

Jag har mått dåligt ett bra tag, som många vet, men ingen vet helt hur  dåligt jag har mått och mår nu, för jag orkar aldrig visa det helt, orkar inte med alla som kommer och vill prata om hur jag mår, just nu är det min ensak.

Men ni kan ju läsa en låt jag nyss skrev klar som heter

I can't
Sitting in my window
Thinking bout the time in our life
I open it up
Looking at the stars in the sky
And i ask the same questin, Why?
Why did you let my soul die
Looking down from my window
Wanna jump and leave it all behind
Please save me
Please don't let me leave

I can't take it
I'm not gonna make it
It's just to much for me
I can't take it
It's just to hard to see what i see
And feel the way i feel

Rain drop falling down on my face
You can't see the tears thatmy eyes makes
I just can't stand the pain
I don't know if i can stay
I wanna make this work
but you act like a jurke
I need help but so do you
I don't know what we are supose to do
Please heare me scream
Please save me
Please don't let me leave

I can't take it
I'm not gonna make it
It's just to much for me
I can't take it
It's just to hard to see what i see
And feel the way i feel

I can't take it
I can't make it
I can't fake it
I can't take it
I can't make it
I can't fake it
It's true

I can't take it
I'm not gonna make it
It's just to much for me
I can't take it
It's just to hard to see what i see
And feel the way i feel

I can't take it
I can't make it
I can't fake it
I cant - I can't - I can't - I can't
I can't fake my pain
Or make it go away

Ja det var min låt då.
Ni måset inte gilla den, jag menar det är bara vad jag känner, vet inte om det kommer komma upp nå fler låtar men jag tror det. Anmält vad som kommer hända nu då hm jo.:

Ska på samtal i skolan med mamma o pappa med kuratorn, sen ska jag på samtal med soc kuratorn mamma pappa och min lärare Eva,
Sen ska jag färga håret lila- svart =)
Sen så ska jag ocå lägga upp massa piercing smycken som jag ska sälja OANVÄNDA och till ett väldigt bra pris checka in vet jag :D saybyebye.bilddagboken.se

Men men det är typ det enda som händer, eller nej i morgon eller när det blri såkommer mamma till rotebro och ska bo där i två veckor!! :O leka med mej(A)
På onsdag ska jag vara med My <3<3
Och den 20 händer det mycket, jag har namnsdag, Min farmor fyller år, pappas första tjej efter mamma fyller år, och sen så har jag no prov -.-

Men men jag klarar mej endå som ag alltid har gjort, men men kolla in mina smycket på bilddagboken under nästa vecka, sparar pengar till en ny kamera som jag ska ha med på semestern i sommar så bidra lita och köp ett smycke eller två eller 10 eller varför inet slå till med 20 :)

Aja ses ha det bra :D
//Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0