Lista =P

8 SAKER OM MIG SJÄLV

1. Är du singel?
japp
2. Är du lycklig? nä det kan jag inte säga att jag är
3. Är du uttråkad? just nu är jag det
4. Är du ledsen? Nja ganska ofta
5. Är du Italienare? nej
6. Är du cooling? inte direkt
7. Är du från Irland? nej
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta? nej, skillde sej när jag var 6 år

8 SAKER OM MITT KÄRLEKSLIV

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
ja typ
2. Har du någon gång blivit sårad? ja
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt? jupp
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom? ja
5. Har du kysst någon under de tre senaste veckorna? Ja
6. Har du haft en hemlig beundrare? typ, men sen fick jag ju reda på det, inte så hemlig längre :p
7. Är du kär? Ja
8. Vill du gifta dej när du blir stor? Nej

10 ST VÄLJ EN AV TVÅ

1. Bilddagboken eller lunar?
Bdb
2. Hår eller ögon? ögon
3. Katter eller hundar? katter
4. Några få bästa vänner eller många "vanliga" kompisar? Få bästa
5. Tv eller internet? internet
6. Coca-Cola eller Pepsi? Blä till båda
7. Utekväll eller romantisk hemmakväll? romantisk
8. Pengar eller lycka? lycka
9. Dag eller natt? natt
10. Msn eller mobil? mobil

10 HAR DU NÅGONSIN..

1. Blivit påkommen när du försökte smita hemifrån?
ja
2. Brutit ett ben? nej
3. Gjort nåt du ångrar? aa
4. Hoppat Bungee Jump? nej
5. Ljugit för någon du tycker om? Mm
6. Ätit en hel tårta? nej
7. Gjort bort dig offentligt? haha ja
8. Viljat bli tillsammans med ditt ex igen? nej
9. Gråtit när ett husdjur dog? ja
10. Velat försvinna? ja

SENASTE

1. Telefonsamtalet du gjorde?
Med mamma
2. Telefonsamtalet du fick? av min doktor
3. Personen du var med? Mamma,
4. Roligaste grejen som hänt? Efter Gamleby me my <3
5. Personen du smsade: Pappa
7. Du skrev till på pea? Paul
8. Du kommenterade? :S
9. Du tillbringade natten med? Typ skit länge sen :s men My tror jag
10. Du kramade? Eva =)

Enjoy =)
//Carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0