Film dag :D

Är hemma och är sjuk, ont halsen, huvet magen och har feber och är hängig.
så det blir massa film tittande idag :D

Doomsday
Denna film är värd att se på bio, är mycket häftigare film med seround sound och storbilds tv :D
Den handlar om ett virus som spridit sej, men inte som dom andra spridar filmerna, där dom springer runt och är som zombies och anfaller människor. Nej denna var mycket bättre.
De som blev smittade av viruset blev som kanibaliska krigare, men var fortfarande som människor, svårt att förklara.
En tjej och hennes gäng ska nu in i England för att hämta en människa som har överlevt för att få vaccinet.

Vet inte vad man kan säga mer utan att avslöja mera saker, men du måste bara se den för den var asbra :D
Av mej får den en 4 av 5, för den levde inte enda ut endå, för den var lite för äverdrivet av tjejen, jag menar hon kan inte vara stå under stark som hon är i filmen, gillar inte öveerdrivenhet. Men endå jävligt bra, så alla måste se den!!

* * * *4/5

Alvin and the chipmunks
När jag var mindre hade min syrra och jag en vhs med Alvin och gänget fast tecknat, olika korta filmer. Älskade den :D
För ett tag sen när jag först såg reklamen om Alvin and the chipmunks tappade jag det jag höll i så chockad blev jag, jag fick rysningar längst ryggraden och bara fick lov att se den.
Och nu har jag det :D
En as bra film, gillar den grymt mycket, bättre än de tecknade jag sätt förut, om man har sätt filmen måste man ha soundtracket, för de var det gulligaste (A)
En film man måste se, jag menar det e talande jordeckorrar :D vem tycker inte det är sött ? (A)
Kolla på den nu, och detta är en film man kollar på hemma i soffan med sina vänner, man behöver inte ha den extra stora bilden och det tuffa ljudet på denna den är skit bra endå :D(A)

* * * * * 5/5 klas klart :D

//Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0