Eva/Kenny säger: "Välkommen hem!"

Har träffat den familj jag vill vara hos idag - Och föralltid!

Evas son och hans polare va hemma hos henne idag när vi kom, och hennes son, Kenny. Han sprang fram till dörren när vi kom och sa skit glatt "Det är så himmla kul att äntligen få träffa er!"
Och jag tänkte "Tack detsamma."

Denna dag, kväll var skit kul.
Richard snackade om en massa skit snack och sa en massa roliga historier.
Kenny, var den blyga som sneglade på en hela tiden men han var där och snackade.
Båda var skit roliga och söta.

De frågade mej vad jag gillade för musik men jag kunde inte komma på nå speciella band så dom sa en massa och prickade in rätt vilka jag lyssnade på, och sen sa dom en låt som dom gillade med den grupper och så sjöng dom.

Det var skit kul.

Och jag den blyga tjejen var med i samtalen med :D

Richard sa till mej att jag var söt, men att jag inte skulle ta det som en raggning för han var för gammal för mej.
Sen sa han att hans största dröm, om han var tjej, var att vara lesbisk.

Richard och jag stog på balkongen och snackade och då sa han helt plötsligt
"Har du nå fråger om livet?"
Ja richard det har jag, han sa att han kunnde svara på alla så jag började fråga,
Varför lever han - För att rotsätta sej
Om man inte vill det då - Då ska man leva för att vara kär
Men om man inte hittar kärlek då - Då borde du bli lesbisk
Om man redan är det då - Då borde du vara lycklig

Lycklig det är jag, tack vare My <3

Det sista Richard gjorde innan han gick var att krama mej och pappa och sa att vi borde fika nån gång, sen gick han men kom snabbt till baka och tro det eller ej, men han rappade :D han rappade en egen text som han kom på just då :D

Men det bästa på hela kvällen var när Kenny kom in och skulle säga hej då
Han gick fram till mej och pappa kramde oss och sa det finaste jag hörde på hela kvällen:
"Ni räknas oxå som familj nu, ni är min familj"

Jag kände hur kännslorna bara vällde i mej, hur mitt hjärta blev varmt igen.
Jag kände hur mycket jag verkligen ville stanna med dom, jag ville inte se Kenny och Richard gå, jag ville att dom skulle stanna full borda min dröm familj.
Jag har alltid viljatr ha en stora syster och en store bror och en syrra har jag redan och idag så stog kenny där och sa att vi var familj., att han är min låtsas brorsa nu (A) <3

Sen sa han nå hemskt... Han bor i Norge :O
Jag kände då ännu en gång hur hjärtat sjönk.

Men jag kommer aldrig glömma Kenny,
Jag kommer aldrig glömma det Richard sa:
"Om du är lesbisk så är du lycklig"!

Det har han så rätt i.
Tjejen som jag drömt omsen sexan är kär i mej och jag i henne
Och familjen jag längtat efter i flera år finns nu innan för dessa fyra väggar, med utsträckta ärmar och säger
"Välkommen hem!"

//Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0