Allt blir bara värre :'(

Ja som rubriken säger så hade kuratorn och alla andra fel. saker blir inte bättre det blir bara sämre och värre.

Som igår tex så berättade min närmsta vänn til kuratorn att jag hade skrutit mej, och det värsta är att jag redan är i kontakt med Soc nu så det kan ju gå hur jävla långt som hälst.

Jag är besviken på henne,
Visst hon vill bara hjälpa till, men till vilken nytta då om det bara blir värre.

Hon sa till mej flera gånger igår att jag kommer fatta sen varför hon gjorde det och jag kan säga precis som jag sa till henne "det kanske jag gör när jag är 30 om jag blir så gamal"

Kommer inte orka med denna skit snart, har redan gått ner skit långt på kuratorn jävla spiral (fråga inte) så jag vet inte vad som händer näst, men jag orkar inte tänka på det, orkar inte tänka på nått alls kan jag ju säga.

Behandlings hem kankse jag hör hemma på, kanske skulle hjälpa mej.
Är det ett val som kan gå igenom.?

Jag vet att kuratorn läser min blogg, så jag frågar henne; Kan jag hamna på behandlings hem om jag vill det?


Aja som sagt orkar inte tänka på all denna skit. Roliga saker har oxå hänt faktist.

Har blivit kompis med Ellen ska snacka med henne i skolan, och om jag börjar att vara med henne kanske gänget hon är med i godtar mej med och då har jag massa nya vänner, får väl hoppas på det bästa :) hon är skit snäll så hoppas att allt går bra med det =)<3

Igår skulle My kommit till mej men hon mådde dåligt så hon kunde inte :(
Men hon kommer idag :D

Fick nyss ett sms att hon är på väg så kanske ska fixa mej och skit för hon är här om typ 10 min en kvart
Men skriver sen om vad hon och jag hittade på.

Sen ärligt talat så hoppas jag på att hamna på behandlings hem nu, för jag behöver hjälp det vet jag, men jag har tröttnat på att snacka men det e väl bara att vänja sej. för om man hamnar på behandling hem så är det en jävla massa prat som kommer hända :/

Aja vi ses sen

//Carro

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Hoppas att det löser sig för dig och att de vuxna runt dig tar sitt ansvar..skolan osv.

2008-05-04 @ 11:38:53
URL: http://natalieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0