Uppdate

Jag vet inte vad jag ska tro längre.

För nån dag sen så ringde mamma, pappa och pratade lite me han, och då sa han att han ville att jag skulle bo hos han och att han inte ville prata så personligt med mej när jag var med kompisar, men jag undrar om han verkligen tycker det.

Han säger aldrig nå sånt till mej, inte ens när jag bodde hos han.

Den 1 Maj har pappa en lägenhet, ska jag flytta till han då? Eller ska jag flytta till mamma i Uppsala?

Jag menar här i stockholm har jag ju Danne och Sammy som jag vill bli bättre kompis med, och så har jag ju Adam oxå, vem ska jag ha att tjaffsa med om jag bor så långt bort från Adam?

Ärligt har jag tappat fattningen om allt.

Jag har sån lust att skära bort smärtan, men jag fortsätter att säga till mej själv, att jag ska på semäster i sommar, jag måste va ärr fri då.

Nej ärligt nu va fan ska jag göra, jag vet inte om jag vill bo i samma hus som en man som är så kännslo kalla att han inte säger vad han tycker och tänker, han kan inte stå rakt upp och ner och säga rakt till mej om jag har gjort nå fel, och om han skulle göra det så lägger han på massa saker som hänt för typ 3-4 år sedan.

Jag skiter i det här snart, skaffar ett jobb och flyttar hemifrån.

Jag menar det är många där ute som flyttar hemifrån när dom va 15-16 år varför skulle inte jag kunna göra dte då?
Jag menar jag har ju barnbidraget, sen när jag är 16 så kan jag börja jobba på McDonalds då får man ungefär 4'000 i månaden till, sen kanske man kan hyra ett rum eller ta in på ett billigt hotel, Motel skiter jag i bara jag känner mej hemma, och inte som om jag bor inne hos en främmling.

Lägenheten som pappa ska köpa är en stor 2:a så jag får inge eget rum eller så, och det är jag kanske mycket emot.


Doktorn idag:

Juste jag har gått till doktorn sen jag var 8-9 år det vill säga i typ 8 år, men fortfarande har dom inte hittat nå fel på mina knän, riktigt jävla störande.


Jag:

Ni som läser min blogg ska inte tro att jag bara går runt och tjurar och gråter hela tiden, nej jag är faktist en riktigt glad och roligt men ganska blyg tjej i normala fall, det är bara när jag sitter själv hemma eller så som jag verkligen fattar tag om det djupa känslorna som ofta då är negativa i familj och folk.

Men lär känna mej vet jah adda min msn och se hur glad jag egentligen är :P [email protected]


Nej nu vet jag inte vad jag ska skriva mer ha dte så jätte bra och fortsätt att läsa min blogg så får du en Kram och vem vet och du är söt kan du få en puss med :D

//Carro


Kommentarer
Postat av: You know= Brumugnyr osv

Hej tjejen vill verkligen att du ska gå kvar i våran skola... Skulle bli så tomt utan dig. Gör det som du tror blir bäst för dig. Kommer alltid finnas här för dig

2008-03-27 @ 09:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0