Snälla ge mej svar...

Förlåt om jag kommer och gnäller enligt er men skäll på mej gör vad ni vill men måste bara säga en sak:


Det känns som om jag är helt tom, som om jag är ihålig, att jag inte finns kvar, som om min själv har tröttnat och lämnat mej.... känns som om jag aldrig ska bli glad igen.
Jag önskar just nu bara att nån, vem som hälst, kunde komma in i mitt rum och ge mej svaren på allt, vet inte varför jag känner så här, det kom så plötsligt, fattar inte vad det är,
Jag har känt mej depprimerad flera gånger förut, som en del av er kanske vet, men jag känner inte för att skära eller dö, det känns som om jag redan är död, känns jätte konstigt,
Vet inte hur jag ska förklara det, men ni kanske förstår.

Jag vill bara ha en del svar, känns som om jag är från en annan planet just nu, Varför känner jag så här? Varför just nu? Hur började det här egentligen? När går det över? Vad är det för fel på mej?

image15


Kommentarer
Postat av: Looka

Är int fel på dig! Många personer har såna tankar någon gång i tex tonåren... Vet ej vem man skulle kunna prata med men en sak va dig själv och tänk på vad du är bra på alla är bra på nåt.... Personligen tycker jag att du är bra på att göra andra glada...

se ya tomorrow girl =)

2008-03-10 @ 18:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0