Skolan börjar

Jaha, nu har skolan börjat igen, sitter i den nu faktist ><

Så nu kommer Kuratorn att hoppa på en, men det kanske blir bra i slutendan om hon gör det :P
Hoppas går ju

Skulle ju snacka med Grabbem idag, men jag vet inte om jag vågar för jag vet inte vad jag ska säga :s

Aja, efter skolan idag så ska jag stanna ett tag och jobba så jag slipepr vara med de gamla,

Sen på kvällen ska jag se Jumper, nån som vill se den med mej? (A) Bitts inte :3

Aja, nu vet jag inte vad jag ska skriva, eller klockan är halv nio, vi börjar nio och jag var här vid åtta -.-'

jag orkar inte är fan själv ju, ingen kompis har kommit så jag kan inte fråga dom vad jag ska säga till han eller nå :(

Men men, dagen är snart över, hoppas att den går snabbt

Sen nu direkt på morgonen ska ja ha en o halv timmes matte lektion -.-' Men grabben ska ju va på samma (A) <3

Nej nu tog det nog slut på idéer så vi ses i eftermiddag eller nå :P

//Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0