Skit kul idag :D <33

idag drog man då ut vid 11 tiden med Grabbarna, Danne Adam Sammy och Evan. gick lite segt och var kallt i början.


Vi cyklade mest runt lite och jag kollade på. Sen vid typ 4 så skulle Adam och Evan dra och det var ganska skönt för Adam var fett dryg idag, vet inte varför.


Då var det ju bara jag Danne och Sammy kvar :P

Då satte vi oss på en liten skit färja och åt chips och Sammy fick lust att hoppa i, jag sa att ingen hindrade honom, men han hoppade inte iför det :/


HAhah det roligaste på hela dagen var när Sammy skulle hitta till Solna tåg station xD

Han sa att vi skulle dit sen skulle vi dit bort och sen ner i den tunneln, sen visade det sej att vi var där vi började xD

Fast det var riktigt kull tyckte jag, roligaste gången faktist som jag var med dom :D <3


Sen annars då hände dte inte så mycket mer idah.

Sammy och jag snackade lite grann, mer än vanligt i alla fall :D <3

Men juste jag fick reda på på tåget till söder direkt på morgonen vill säga att Sammy raggade på nån tjej i Dalarna:(

Men jag skiter i henne jag menar hon bor mil bort från honom jag bor två tåg stationer :p


Nej det var väl allt för mej denna gång, :D

Ses gullungar :D<33

//Carro


Kommentarer
Postat av: Tilda :)

hje, jag undrar hur du fick in din bild sådär under rubriken? jag kan inte hitta till den inställningen!

2008-04-02 @ 21:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0