Hur jävla smart får man va!!?

Du satt vi skulle träffa farmor o allat sen bara för att tåger var inställda får jga inte följa med för du tänkter inte hämta mej !!!
Hur jävla korkad får man va?
Du säger att jag inte kan berätt allt för kuratorn för att det kommer gå  ut över dej och jag vill ta livet av mig, snälla kan du inte försöka själv att bättra dej då da så jag kan berätta sanningen om jag säger att du är snäll och en bra pappa.
Mamma försöker verkligen, och jag älskar henne oerhört för det :) <3

Men du, du vill inte hämta mej för att kunna va med dej och Farmor, snälla jag vill träffa er men undrar om jag vill det nu om du inte vill träffa mej, du kanske vill det men visa det då da och hämta mej för en gångs skull.
Och kom inte och säg "Nej men morfar är så sur, jag vill inte komma dit då" Har du nånsins tänkt på att du kanske ändrar hans syn på dej om du bryr dej om mamma eller framför allt mej och Sandra?

Nej ärligt pappa tänk innan du säger eller gör nå för just nu ligger du väligt långt ner på listan för att vara en bra far....</3

//carro


Kommentarer
Postat av: Anonym

vet du vad jag borde göra carro? jag borde få tag på din pappa och skälla ut honom, allvarligt talat jag menar det!! han verkar bara föööör slapp, min farsa e inte heller rik men han försöker iallafall!

2008-03-23 @ 13:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0