Hjärntvättad?

Ja, jag vet inte vem som talar sanningen längre, mamma eller pappa, eller så kankse dom båda undan håller den(?)

Jag vill bara att folk ska vara ärliga, jag orkar inte gå runt och inte veta vad jag ska tro,
Mamma säger en sak, medan pappa säger en annan, och sen kommer kuratorn och undrar vilket som är sant, hur ska jag kunna veta det ? :O

Just nu så vill jag bara gå ut i skogen sätta mej och skrika gråta en massa och bara gömma mej för verkligheten.

Jag sitter nu och bara bloggar, funderar på vad som kan vara sant.

Eva (min lärare) kom och fråga mej idag hur jag mådde, och som alltid så säger ja bra, vad annars, måste hon fråga mej en massa framför klassen, men skit samma skulle ändå inte sagt hur jag mår på riktigt för det skulle bara få mej och troligen henne också i tårar.

Snälla ta mej bara här ifårn, skiter i vem och vart bara så långt bort här ifrån som möjligt, vill bara bort bort bort bort NU!


//Carry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0