Familj eller inte? Det är frågan

Hm, jag vet egentiligen inte vad jag ska skriva, för jag vet inte vad jag tycker och tänker längre....

Okej, men iaf,
Mamma kan jag inte bo hoss är för trångt och det funkar bara inte
Pappa, vill jag inte bo hos längre för han har slutat att leta lägenhet, han hade typ hittat en i bromma som var bra, men då sket han i den bara för att han skulle bort med jobbet ttre veckor framåt, jag menar vi kunde ju ha flyttat innan det.
Mormor o morfar, är inge kul att bo hos, ni kanskse förstår det, sen märks det på dom att dom inte vill att jag ska bo här häller

Sen nu har jag bara gett upp, jag menar vi beter oss inte som en familj, som har hållit i hop sen födseln
Jag menar der verkar mer som en splittrad foster familj
Pappa vägrar prata med mamma för att han lever kvar på 90-talet, för vad hon gjorde då, han vill inte ge henne en ny chans
Mamma vågar inte prata med pappa, varför vet jag inte
Sandra coh jag pratar typ inte längre, vet inte varför häller
Sen pappa och sandra har typ aldrig hållit kontakten
Jag och pappa håller typ inet kontakten nu
Mamma och jag försöker hålla kontakten och vara som mor o dotter men det går väl hyffsat bra, problemet är att ibland märker man att det bara är skådespeleri, men bättre det en att  hon verkligen visa hur mycket hon hatar det hon just sa, eller vad det nu akn vara

Pappa vägrar att ens försöka, han är bara sitt vanliga, kalla, "jag är så rolig, kan inte vara allvarlig" - Jag

Vi behöver typ gå till en familj psykolog, för jag vet att jag kankse gör allt värre nu en vad det redan är, efetrsom jag tror min kurator läser detta men, Våran familj håller på att famma isär helt och vi behöver hjälp, det är bara att acceptera det.

Ni får hata mej eller inte gilla mej för att jag skriver detta men jag menar jag är 15, och jag vill ha en familj i framtiden inte en person som känns som en främmling, så snälla, fundera över vad du själv tycker och tänker, försök att hålla ihop oss.

Ni kanske tror att jag inte försöker abar aför att ajg skrver sånt här, men det är bara för att jag behöver skriva av mej och för att jag hoppas på att skol-kuratorn läser det så det blir lättare sen när jag pratar med henne, hoppas bara på att hon kan hjälpa oss.

Kämpa för våran familj, tänk på framtiden
Älskar er <3

//Carro

Kommentarer
Postat av: Anonym

tjejen du verkar fett deprimerad gaska upp dej och skäll på dina föräldrar!! som jag fattar det behöver de det!
ps, du e fett söt på bilden

2008-03-26 @ 13:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0