Älskar er! <3

I morse så smsade Danne mej och sa att han Adam och Sammy ska till Fadder,
Det fick mej att börja gråta helt plötsligt fattar inte varför men endå!

Danne är som en bror till mej, Adam är som en brorsa som du alltid bråkar med, Sammy vet jag inte :P men ja han är endå med i ett hörn :D Själv är jag typ den blyga lilla syrran. Bara tanken av att vi nån gång kommer växa i från varandra får mej att gråta,
Ni är min familj, medan min riktiga inte fanns där för mej, jag älskar er av hela mitt hjärta, ni är verkligen bäst, även fast vi bråkar i bland,

Love you guys <3
Älskar er som fan <3<3<3

//Carro

Kommentarer
Postat av: //ingrid

vad e fadder för ngt?

2008-03-22 @ 14:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0