Uppdatering!

Ja jag ahr ju inte skrivit på länge, men då berättar jag lite nu;

i söndags kom brorsan hem, och vi satt och kollade på tv till kl va 3 då jag gick och la mej men han fortsatte att kolla.

Sen i går åkte jag till en kompis, och i dag så handlade jag med henne.
Ni skulle bara varit med, fan vad jag har provat kläder, men jag köpte ganska mycket.

1 par nya skor
en BH
Två klänningar
2  Kort byxor
2 t-shirtar
ett linne
Hår färg
Två nagerlack
En neccesär
Ett par badbyxor

Jag tror det var allt :D

Är jätte nöjd i alla fall, sitter med färgen i håret nu och jag hoppas det blir som jag väntat mej :D

Aja ses senare orkar inte skriva mera, ses :*

//Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0