Trött är man -.-'

Ja trött som fan är jag då :p

men jag håller på att sälja mitt game boy och det går ganska bra, ska få 1200 kr för det vilket betyder att jag kommer a 2200 kr att shoppa loss för nästa vecka :D:D:D

Vad gör jag då?
Jag lyssnar på musik försöker vakna till liv och smsar med Aleksandar :)
Länge sen jag snackade med den grabben (a) saknar dej aleks <3

Vad gör jag mer....hmm
Jo jag laddar ner alla simpsons avsnitt :D
Och alla filmer som Ed Norton är med i :p
Haha ska kolla på han hela dagen sen (A)
Han är så jävla Bra, snygg är han inte men bra är han, han har fina ögon det är väl det enda :)

Aja jag vet inte vad jag ska skriva, skrev bara för att skriva nått :p

vill bara tacka dom som läser min blogg, men skriv en komentar om vad ni tycker,
Tack Elin som gjorde det, blev riktigt glad över det du sa (A) <3

Kram på er !

Kommentarer
Postat av: Elin

:D mwaah ^^ va gla ja blir över att du blev glad :D:D hihi

2008-06-22 @ 02:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0