Lyckligare kan man inte bli ^^<3

Igår kom My till mej och sov över, det var skit kul.
vi satt bland annat på min balkong och snackade om hur vi träffades hur vi fick reda på att vi båda var kär i varandra, och om första gången jag försökte ta livet av mej.
Men vi kollade även på film, krigade i min säng, tog massa kort, lekte med mina bitciga solbriller, och åt godis :P
Lägger upp lite bilder här, Om ni vill se fler så kan ni gå in på bilddagboken.se där jag heter Saybyebye.
Komentera gärna ^^
( håll mus pilen över bilden för att få en bild förklaring)
Schnyggingar vi är^^

flickor vill ha klubba :p

Vi hade kul i sängen med mina vbitchiga solbriller xD

Söta My och lilla jag <3<3<3

Puss på mej, älskar dej<3<3

Olala (A)

Hahah , My gjorde mej till en

Hotties in the elevator (hahah hiss menar jag )

Pyjamas på, kankse sova då?

Nu ska vi små flickor sova (A)

pussigull med min älskling.  God natt pussen <3<3<3<3<33

Det var min underbara dag, men nu har jag pratat med My och frågat om jag har nån chans med henne och hon sa att jag hade det mer än jag anade och att hon bara väntar på att orka med sej själv, sen skulle det bli hon och jag <3<3<3<3<3<3

Tack för er tid,

Kommentarer
Postat av: 50% av mig

Hum… a lika ögon i har ^^

Sorry var bara tvungen att säga det…

Peace out <3

2008-06-17 @ 23:37:43
URL: http://50procentavmig.blogspot.com
Postat av: 50% av mig

…och ja jag är besatt av ögon -.-

Don’t judge me

2008-06-17 @ 23:39:45
URL: http://50procentavmig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0