Kärlek = Ge upp?

Jag vet inte vad jag ska tro, jag vet inte vad jag ska göra men jag tror det hon säger är lögn, bara lögn!

Hon säger att hon älskar mej att det kommer bli hon och jag en dag, den dagen hon mår bättre. Jag trodde på henne, jag sa att jag skulle vänta att jag älskade henne med men nu vet jag inte om det är sant.
Hon säger en sak till mej men på bilddagboken visar det nå helt annat!

Hon säger till mej att hon älskar mej, att hon och "Han" bara är vänner. Men endå lägger hon ut bilder på sig själv och "han" på när dom pussar, skriver "Kommer du ihåg denna dag? det är klart du gör, för det var denna dag det blev du och jag"
Jag vet inte vad jag ska tro längre, jag vet inte vart min läggning är nån stans jag vet inte vart mitt hjärta finns längre, jag vet ingenting.

Ska jag ge upp?
Eller ska jag tro på det hon säger?

Ska jag bara ta förgivet att jag kommer dö ensam?
Att kärlek inte är för mej!
Att jag bara ä'r en som folk utnyttjar,
Är inte jag värd att älska?
Är inte jag värd att hålla om och säga "jag älskar dej" och sedan mena det .

Är jag bara den som du är otrogen med,
Är det mej kman går till när man vill ha sexuellt omväxling, mellan kille och tjej?
Eller är det mej som man bara är med för att man tycker synd om mej och sen har man ett förhållande brevid?

Jag vet inte vad jag sska tro längre.

Jag trodde verkligen att mitt liv var perfect när jag såg henne stå och vänta på mej när jag kom hem, när hon stod där nedan för min buss och kysste mej, när hon sa hur vacker jag var.
Jag trodde hon menade allvar när hon sa att hon lämnat han, att hon skulle vänta och sedan komma till mej, att det skulle bli hon och jag, men nu vet jag inte vad.


Jag vet ingenting, det enda jag vet är löjligt och de är;
Jag är röksugen!

Aja
byebye now!

Kommentarer
Postat av: Anonym

men är du hel dum eller?

2008-06-23 @ 18:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0