Film morgon^^

Pappa kom hem med alla sina filmer igår typ 400 stycken och just nu sitter kenny och jen för att bestämma vilken vi ska se, men eftersom det är så många så blev det svårt, + att vi är tre stycken som ska samsas om, hon ville se kejsarens nya stil men ken och jag skrek typ rakt ut NEJ, palla med den en morgon jag vakna fan nyss XD

Men men jag vet inte vad det ska bli, sen typ spö regnar det, hatar vädret för då kan inte jag gå ut, så film hela dagen blir det :D

En sak oroar mej lite men det kan jag inte ta upp här, men det blir nog bra snart hoppas jag :/
aja ses sen då :*

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en bra dag :)

2008-06-30 @ 14:47:28
URL: http://wlisa.blogg.se/
Postat av: DOLLY FROM SWEDEN

förlåt om jag stör ,har bara en liten fråga som jag undra över.Läser du moore tidningen ?du behöver inte svara om du inte vill eller har tid. men tacksam för svar.hoppas du får en trevlig dag.

2008-06-30 @ 14:51:38
URL: http://missdolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0