Drömmer om att bli straight

Okej detta kommer låta jätte konstigt och jag kommer säga konstiga kanske pinsamma saker men men,

Min dröm är att bli straight, killar gav jag upp tjejer är svåra att hitta, Killar kollar inte på mej, Tjejer kan man inte få sitt riktiga barn med.

Det finns många olika saker man kan säga, jag behöver inte bli helt straight, men i alla fall bisexuell, vad som egentligen kan få fram den kännslan i mej igen är väl om en kille blir kär i mej, för jag kollar inte på killar på samma sätt som förut, så väl hoppas på att det händer mej snart, inte för jag tror det för det är ingen som kollat åt mitt håll, sen är jag för feg.

Jag vill ha en kille, jag vill vara kär på ett sätt som dina föräldrar inte säger nå om, jag vill kunna ha vanlig sex som de andra av mina kompisar kommer ha, jag vill kunna kyssas på bussen eller tåget utan att vi får konstiga blickar på oss.
Jag vill kunna prata om mina kärleks problem utan att säga "Personen",  Jag vill kunna gifta mej, ha ett bröllop som alla unga tjejer drömmer om.

jag vill vara som 75-80 % av svenska tjejers befolkning, Hetrosexuell, Straight.
Jag vill inte vara som alla andra med allt, men just detta så vill jag det.

Jag vet inte hur detta kommer gå, eftersom jag inprencip gett upp kärleken helt, och har ingen sexuell läggning längre jag är ingenting, jag har tappat allat, att älska, att ha tankar om sex, om att leva lyckligt i alla mina dagar, men jag tänker på det men det slutar alltid med, vem vill älska en som mej, vem vill ha sex men en ful tjockis som jag, vem vill ha barn och gifta sej med en som inte är så romantisk.

Hur slutar detta?
hur kommer jag klara mej igenom tankarna?
Hur slutar mitt liv?
Lyckligt? Ensam död?
Vad vet jag...?

Jag har trott länge att jag skulle dö ensam, sen kom My, som ni vet, men hennes hjärta är med en annan, hon är lycklig och jag tror igen att jag kommer dö ensam.

fortsätter.....(Tankarna tar aldrig slut)

Kommentarer
Postat av: Ellie

Jag tycker att du ska fortsätta att vara bisexuell om du vill det! Det kommer någon en vacker dag! Du kan visst få barn med en tjej om du vill det, det finns ju provrösbefruktning och sånt! Jag tror på dig! :)

2008-06-26 @ 14:27:19
URL: http://babypeaches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0