De roliga sakerna :D

Idag var vi på grönan skit tråkigt va det för my kunde inte komma.

I morgon ska jag träfaf henne i hässelby, vi ska bada och ha kul :) <3
Så det är askul att jag äntligen får träffa henne.
Jag har fått sommarlovs kort så jag kan va med henne hur mycket jag vill från 1 juni till 20 augusti :D

En till kul sak som hänt är att jag har Kennys nummer nu och vi smsar en massa, om hur vår familj tror jag är helt kär i han, och att det är första gången han haft en lesbisk tjej som är kär i han då, lite kul faktist :D
Men nu är mina pengar slut, dyrt att smsa Norge, men men får ladda den snart, sen så ska jag få hans msn, men han har ingen data än men endå :P

Ses snart folket :D

//Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0