Blogga mera?

JAg har upptäckte att mina besökare flög högt upp i taket,
och derför funderar jag på om jag ska blogga mer, men jag vet inte vad jag ska blogga om i sånna fall.

Vad är egentligen intressant att veta.

Fick en komentar, om att det var rörande att läsa min blogg för att jag har haft det tungt, men jag kan då berätta detta.

Jag är hemma och tar det lugnt för att inte bli utbränd, jag har en underbar familj och jag försöker att få min syster in i bilden hos pappa med, hon fyller ju år om en vecka den 23 så hoppas hon kan komma hit då och fira,
Kan berätta för dej, syster, att om du är sur på pappa att han inte hört av sej så kan jag säga att han har haft fler hotmail och fel telefon nummer, och det är därför han inte har kunnat höra av sej till dej,
Jag har i alla fall köpt presenter till henne nu, men jag ju inte säga vad det är då hon läser min blogg, men jag kan säga attt jag tror hon blir glad :)

Ja vad kan jag mer säga, jo juste efter som jag har det så bra och nu så tänkte jag att jag skulle göra ett depp test, vilket jag gjorde men gissa vad :O jag fick 84% på deppighet :o, vet inte hur det gick till men men.

Sitter just nu och är ledsen för att mitt hår inte vill bli blont, har färgat det, men det är typ oranget, hatar det.
Men jag har endå inga pengar så jag kan inte fixa det på nå sätt och ärligt talat orkar inte jag bry mej så mycket.
Just nu går låten "nothing els matters" med bandet spitalfield. skit bra låt.

jag vet att jag hoppar lite mycket nu och är kasnke svårt att hänga med, men ni får försöka ;)

Just nu så håller jag på med en låt om skärningar, men går inte så bra då jag inte håller på med sånt längre, men jag har kommit halv vägs och jag försöker så gått jag kan, men när den är klar är ni de första som ska få läsa den :)

Mitt kärleks liv och det är så kul att veta så kan ni få reda på det nu ::p
Jag har ingen flickvänn just nu, och för er som inte vet så är jag lesbisk och försöker komma ut med det...Wow va enkelt det var att skriva det, varför kan det inte vara så enkelt att säga det för?
För några dagar sen så satt jag och pratade med min plast mamma Eva och jag nästan sa till henne om min läggning men hon fattade endå inte, hoppas hon fattar när tjejen jag fallit för kommer i morgon och sover hos mej <3
Men det verkar som om hennes hjärta fortfarande finns hos hennes ex Albert, och jag kan ju inte tvinga henne att älska mej men, jag kommer va sårad om det visar sej att jag har rätt.

Kenny, min plast bror, snackar om att kanske komma hem i helgen istället för att komma hem den sista (30 Juni)
As kul :) då det bara är han och min syster Sandra som vet min riktiga läggning.

Men men, vet inte vad jag ska skriva mera, men om ni vet nå kul eller har nå tips om vad jag kan blogga om, tveka inte att skriva en komentar då för att tipsa mej.
Jag vill det bästa för mina läsare, så tipsa mej :)

Ha det bra, jag kommer senare bjuda på en bild på mitt orange, blonda hår :p
så ni har nå att skratta år :)
Ses sen
P<3K
//Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0