Party Party!!

Snart eller ja vid fem så ska man dra iväg och åkat ill sollentuna och möta alla underbara tjej kompisar,
Vi ska ha kul och festa för Emma Fyller år !!! Sort Grattis Till Henne!!! <3

Aja vi skulle vara utklädda, fick jag reda på i morse men men, jag kommer endå,

Jag vet inte riktigt hur det kommer gå, då det är typ dålig stämmning över mej och My och hon ska oxå komma dit, så är faktist nervös för det!

Men jag ska dit och jag ska ha kul :D

Vi ska vara hos Carolina där vi även sover över så kan redan säga nu:

Ha det bra och god natt folket!!

Måste bara säga en sak, på tala om ingenting!
Jag har hittat min fawo serie!! :D:D
Queer as folk! den är as bra, ska typ ladda ner den snart :D

Aja se sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0