Nu börjar det igen :'/

All jävla skit börjar igen.

Pappa sa att jag måset skaffa en hobby, men jag sa att jag har en hobby redan.
Jag skriver låttexter och jag ritar, en hobby behöver inte vara att man springer runt som en idiot efter en jävla boll.

Tårarna som jag längtade efter att dom skulle komma ut kan jag ju säga att dem verkligen har runnit ner för kinden nu!

allt är så jävla pissit.
Jag har bott med pappa nu i typ 5-6 år, men endå så känner han mej inte.
Jag säger att jag vill bli låtskrivare som extrajobb sen för att jag skriver så mycket, jag visar han bilderna ag ritar men endå fattar han inte, han säger inte ens nått om dem, bara aha. Inget mer.

Jag orkar inte mer nu, förut så var det bara jaha skit samma, jag har hört värre, men nu har jag inte dte och jag vill bara höra nå bra från honom, en liten komplimang, är det så mycket att begära?

Jag orkar inte mera, jag faller i bitar snart,


Åt helvete med allt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0